Negative erfaringer med flyselskapet Wizz Air

Foto:

Av

«Det legges opp til å gjøre det så vanskelig for kunden at ekstra kostnad må tillegges tilbudsprisen.»

DEL

LeserbrevDette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.Etter flere ganger selv å ha blitt utsatt for det samme - og likeledes flere ganger å ha utvekslet erfaringer med andre reisende med flyselskapet Wizz Air, og som forteller de har opplevd det samme - vil jeg få uttrykke følgende:

Wizz Air har en forlokkende annonsepris / tilbudspris. Men, og det er et stort men, mange passasjerer må betale et tillegg på 390 kroner på flyplassen for å få ut sitt boardingkort.

Selskapet svarer ikke på mail / gjentatte mail, synes å blokkere for mulighet til:

■ å oppnå billigste alternativ, dvs. slippe å betale ekstra for flysete

■ kunden får ikke skrevet ut boardingkort ved kjøp av flighten.

Det legges opp til å gjøre det så vanskelig for kunden at ekstra kostnad må tillegges tilbudsprisen.

I tillegg vet vi at LO også har påpekt arbeidsforholdene for flypersonalet som ikke får ha tilslutning i eget forbund og dermed forbys bistand ved konflikter.

Dette flyselskapet kan ikke ha lang levetid i Norge.

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags

Kommentarer til denne saken

Kommentarfeltet er stengt. Det åpner igjen klokken 08:00.