Huseiere på Trosviktoppen har levd i uvisshet siden 1994: – En psykisk belastning å ikke vite om huset skal rives
Dobbeltspor gjennom Fredrikstad henger igjen i en tynn tråd – nå vil Bane NOR «redusere ambisjonene» i Østfold
Aspeng frykter utsettelse på 20–30 år og lanserer plan B for jernbanen: – Realistisk å få ny Grønli stasjon om fem år
Jan (51) har blitt slått ned på Oslo S og er stadig forberedt på utfordrende situasjoner: – Jeg har drømmejobben og har alltid gledet meg til å gå på arbeid
I år vil Bane NOR fortelle hvor de mener jernbanen skal gå: Kan tidligst stå ferdig til Seut om ni år
Står sammen om å få dobbeltsporet til Halden: Toppolitiker i Viken inviterer Knut Arild Hareide til Østfold
Nye toginnstillinger skaper frustrasjon – fagforeningen erkjenner dårlig stemning, men benekter aksjon: – Mange føler seg tråkket på
Jernbanedirektoratet skrinlegger rett linje: Jernbanen skal gå gjennom byene – med stasjon i Fredrikstad
Bane NOR ble anbefalt å gjøre utbedringer på planovergangen i 2013 – droppet det fordi det var for dyrt
Legger ikke bort tunnelen under Bratliparken: Samtlige i bystyret vil ha stasjon i byen-nei til utredning av rett linje