Slett service fra avisen

Av
Artikkelen er over 1 år gammel

– Omadressering av avisen har tidligere fungert veldig bra, men har blitt dårlig etter hvert som systemene har blitt «mer moderne», skriver Bjørn Carlo Andersen.

DEL

Leserbrev 

Maken til slett service som jeg har oppfattet fra både kundesenteret og abbonementsservice i deres avis, skal man lete lenge etter, mener jeg. Jeg har i mange år hatt avisen omadressert i visse perioder, og tidligere gikk dette greit, og dette fungerte meget godt.

Men de siste årene har dette fungert meget dårlig etter hvert som systemene har blitt «mer moderne», om man kan si det slik. Jeg bruker å sende omadresseringen per e-mail, og til tider går det bra, men langt fra alltid. Når det går bra, bruker jeg å få en bekreftelse på at dette er registrert, eller at jeg vil få dette bekreftet innen 24 timer.

Men denne bekreftelsen innen 24 timer, stemmer nær sagt aldri! Avisen uteblir til den omadresserte adressen, og blir sendt til boadressen. Dette skjer meget ofte, og siste gang var forrige uke:

Jeg sendte mail onsdag aften for omadressering fra og meg fredag, og fikk 24 timers varsel omgående. Fikk med meg torsdagens avis innen vi reiste. Og regnet da dette som i orden, men det kom ingen ny melding i løpet av torsdagen, og det var for sent å ringe da vi kom frem. Fredag kom det ingen avis, og jeg tok kontakt med avisen. Hvor svaret var at det hadde vært for stor pågang på den nevnte mail-linjen slik at de ikke hadde fått svart!

Når får jeg avisen til den oppgitte adressen da, spør jeg? Tirsdag var svaret når jeg da ringte fredag ca. klokken 14.30! Med andre ord ingen avis der jeg befinner meg i flere dager. Dette er helt bånn service etter min mening!

Når jeg så forteller at dette har skjedd flere ganger, og jeg attpåtil har blitt lovet nedsatt avgift ved neste betaling, hadde jeg hørt dette tidligere også, sa jeg.

Har tidligere nevnt at jeg kommer til å si opp avisen, og nå er det like før! Å få SMS om at klage er mottatt, og at jeg kan lese avisen på nett, er en meget tom unnskyldning, jeg SKAL ha papiravisen som jeg betaler for.

Håper å få dette belyst med svar i avisen snarest, dette er ikke tilfredsstillende i lengden. Uten svar og bedret service, blir avisen sagt opp ganske raskt!

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags