FB beklager, Bjørn Carlo Andersen

Av
Artikkelen er over 1 år gammel

Svar til Bjørn Carlo Andersen som klaget på at han ikke fikk avisen da han omadresserte den.

DEL

Leserbrev 

Fredriksstad Blad beklager på det sterkeste din dårlige opplevelse i forbindelse med omadressering av avisen. Alle som omadresserer skal motta en bekreftelse på dette enten via epost eller sms, her har det åpenbart vært en rutinesvikt som vi vil ta videre med dem som sender ut denne informasjonen. 

Ved omadressering bør vi ha beskjed fra kunden to dager i forveien for å være sikker på å få effektuert leveringen (i forbindelse med helg tre dager). Vi må bli enda flinkere til å kommunisere disse fristene til våre abonnenter for å unngå slike beklagelige hendelser.

De lange fristene skyldes flere forhold; frister for å rapportere antall aviser som skal trykkes, tidspunkt for trykking av avisen og lignende.

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags