Rett linje-forslaget: Sarpsborg-ordføreren vil ikke si hvor ny togstasjon blir plassert – vil ikke låse seg til Rolvsøy
Bane NOR ble anbefalt å gjøre utbedringer på planovergangen i 2013 – droppet det fordi det var for dyrt
Legger ikke bort tunnelen under Bratliparken: Samtlige i bystyret vil ha stasjon i byen-nei til utredning av rett linje
Bane NOR kan spare en halv milliard på å droppe Råde stasjon: Rafshol reagerer kraftig på nytt spareforslag
Nygård vil alliere seg med Råde-ordføreren og gi klar beskjed: Et enstemmig formannskap avviser rett linje
Sarpsborg-ordfører vil sende jernbaneforslaget i retur: Kan bety flere års forsinkelse for dobbeltspor nord for Rolvsøy
VIDEO OG TEKST SE VIDEO: Her passerer arbeidstoget mens bommene står oppe: – Helt normalt, sier Bane NOR
Jernbanelinje gjennom Lisleby legges bort for godt: Traséforslagene er klare – Bratlipark-tunnel utredes
Bane NOR utsetter anbefaling om hvilken trasé som skal bygges først: Boret 130 meter uten å finne fjell
Jernbaneutbyggingen blir 3–4 ganger dyrere enn antatt: Prisen for Seut-Klavestad er oppe i 29 milliarder kroner
Bjørnar Laabak får ingen støtte fra partikollega i nabobyen: Sarpsborg Frp sier nei til dobbeltsporet
Vil politikere og fagetater begynne å levere vei og bane? Skal vi få det etterlengtede løftet, kan det ikke fortsette slik!
Frps Bjørnar Laabak frykter at det kan ta 25 år å bli enige: Vil la staten avgjøre hvor dobbeltsporet skal gå
Bane NOR etter kontornedleggelse i Fredrikstad: – Påvirker IKKE planene for dobbeltsporet på Østfoldbanen
Legger ned kontoret i Fredrikstad bare ett år etter det åpnet – åtte statlige arbeidsplasser forsvinner
Bane NOR går for det sørlige alternativet i Rolvsøysund: Huseier ikke overrasket – men venter med sjampanjen
Ordføreren vil ha kulvert under Tunejordet selv om det koster åtte milliarder kroner mer: – Bane NORs forslag er uakseptabelt